CANCEL POLICYキャンセルポリシー
キャンセルについてのご案内
いつもローテローゼをご利用いただき、誠にありがとうございます。
当店は予約優先制でございます。急なキャンセルや変更により、他のお客様のご予約機会を失わせてしまうことを防ぐため、この度キャンセルポリシーを設けさせていただきます。
ご予約のキャンセルやご変更は、ご予約日の前々日の営業時間内にご連絡をお願い致します。
ご連絡方法につきましては、お電話でご予約のお客様はお電話にて、WEB からご予約のお客様は、WEB 予約確定時にお送りしているメールに掲載されている URL、もしくはお電話にてお願い致します。
ご予約日の前日・当日のキャンセルになりますと下記規定のキャンセル料が発生いたします。

キャンセル料金
前日キャンセルの場合は、ご予約いただきました施術料金の 30%

当日キャンセルの場合は、ご予約いただきました施術料金の 50%

ご連絡をいただかない場合でのキャンセルにつきましては、ご予約いただきました施術料金の 100%をご請求させていただきます。

ただし、お客様もしくはご家族の急病やケガ、不慮の事故など、どうしてもご予約をキャンセルせざるをえない事情が発生した場合は、上記の限りではございません。

ご来店の遅れについて
やむを得ないご事情で当日のご予約時間に遅れられる場合につきましては、分かり次第、お早めの店舗への電話連絡をお願いいたします。
また、誠に申し訳ございませんが、ご予約時間を過ぎてのご来店は、施術時間の短縮、もしくは、お断りをさせていただく場合がございます。
(施術を一部短縮させていただきました場合でも、ご予約時のメニュー料金をご請求させていただきますのでご了承くださいませ。)
また、ご予約時間を 15 分以上遅れられる場合は、その後のご予約のお客様の都合上、誠に申し訳ございませんが、キャンセルとさせていただく場合がございます。
その場合はキャンセル料金の規定通り、ご予約いただきました施術料金の50%をご請求させていただきます。
度重なる変更やキャンセルは、他のお客様のご予約に影響を与えるためお控えください。場合によっては、今後のご予約をお断りする場合がございます。
Information Regarding Cancellations
Thank you for choosing Rote Roze.
Our salon operates on a reservation-first basis.
In order to prevent last-minute cancellations or changes from taking away appointment opportunities from other customers, we have established the following cancellation policy.
Please contact us to cancel or change your reservation no later than two days before your appointment, during business hours.

How to contact us:
If you made your reservation by phone, please call us.
If you made your reservation online, please use the URL provided in the confirmation email, or contact us by phone.
Cancellations made one day before or on the day of your appointment will incur the following fees:

Cancellation Fees
1 day before the appointment: 30% of the scheduled service fee

Same-day cancellation: 50% of the scheduled service fee

No contact / no-show: 100% of the scheduled service fee

However, in the case of unavoidable circumstances such as sudden illness or injury of yourself or a family member, or an unforeseen accident, the above fees may not apply.

Arriving Late to Your Appointment
If you expect to be late on the day of your appointment due to unavoidable circumstances, please contact the salon by phone as soon as you know.
Please note that if you arrive after your scheduled time, we may need to shorten your treatment or, in some cases, decline your appointment.
(Even if the treatment is partially shortened, the full fee for the reserved menu will still be charged.)

If you are more than 15 minutes late, we may have to cancel your appointment out of consideration for the next customer’s schedule.
In such cases, a 50% cancellation fee of the scheduled service will apply, in accordance with our policy.

Repeated changes or cancellations can affect other customers’ reservations, so we kindly ask that you refrain from doing so.
In some cases, we may decline future reservations.